MIN ORDER
Når du har blitt medlem hos oss får du tilgang til Mine sider. Der finner du informasjon om alle dine ordre; når du bestilte, hvilke produkter du bestilte, hva det kostet og hvilke betalingsmåter du brukte. Du får også en bra oversikt over alle produkter du har lagret som favoritter. Skal du endre adresse, telefonnummer eller andre opplysninger? Det gjør du også under Mine sider!
HVOR ER ORDREN MIN?
Etter å ha fullført bestillingen vil du innen kort tid få en ordrebekreftelse med informasjon om bestillingen din, samt gjeldende lagerstatus for alle ordrelinjer. Når bestillingen sendes fra vårt lager vil du motta en sendingsbekreftelse via e-post. I sendingsbekreftelsen er det en sporingslink slik at du kan følge sendingen hele veien til hentestedet eller hjem til deg. Til slutt vil du bli varslet via SMS når pakken din er tilgjengelig for henting, eller når du kan forvente levering på døren.
KAN JEG ENDRE ELLER FJERNE MIN ORDRE?
Du har ikke muligheten til å selv endre din ordre etter at du har bekreftet den. Derimot kan vår kundeservice kansellere ordren eller fjerne varer så lenge den ikke har rukket å bli behandlet på lageret. Kontakt oss på kundeservice@www.thevelvet.no så hjelper vi deg. Vennligst legg merke til at vi gjør vårt beste for å sende alle ordre så raskt som mulig. Dette betyr at vi ikke alltid kan hjelpe deg med å fjerne eller gjøre endringer på ordre, selv om du skriver til oss umiddelbart.
JEG VIL OPPRETTE EN KONTO, MEN E-POSTADRESSEN ER ALLEREDE OPPTATT?
Dette er avhengig av om du allerede har en kundekonto hos oss. Klikk på «Logg inn», og så «Glemt passord». Der kan du så fylle ut e-postadressen du forsøkte å registrere deg med, så sender vi deg en lenke som du kan bruke til å oppdatere ditt passord.
JEG HAR GLEMT PASSORDET MITT?
Klikk på «Logg inn», og så «Glemt passord». Fyll dermed ut din Nelly-registrerte e-post, så sender vi deg en lenke som du bruker for å skifte passord.
HVORDAN BRUKER JEG MINE LISTER»?
For å lagre et produkt under «Favoritter» klikker du på hjertet som finnes på alle produkter. I menyen finner du et hjerte hvor du ser oversikt over alle produkterne du har likt.
KAN MAN RESERVERE ET PRODUKT GJENNOM Å LEGGE DET I SHOPPINGBAGEN?
Nei, man kan ikke reservere et produkt. For å være sikker på å være først ute, må man gjennomføre sitt kjøp.