FRAKT
Vi tilbyr gratis frakt og leveringstid mellom 7-14 virkedager. Dersom du ønsker å returnere din vare vil det tilkomme fraktgebyr som trekkes fra din tilbakebetaling.
Vi forsøker å få alle bestillinger plassert før klokken 13.00 til å bli sendt så fort som mulig. Når bestillingen er sendt, vil du bli sendt en epost med sporingsnummeret for sendingen din. Pass på at du legger inn riktig mobilnummer når du bestiller slik at transportør kan kontakte deg.
Hos The Velvet prøver vi vårt beste for å holde kundene våre glade. Vi vil gjøre vårt beste for å få varene dine levert så fort som mulig. Vi kan ikke garantere levering innen for våre frister og holdes ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser påført fra vår budtjenester/transportører.
Vennligst kontakt oss hvis du ikke har mottatt varene dine etter vår frist.
LEVERANSE
Ved leveranse må du være hjemme og ta imot budet. Du må verifisere at du har tatt imot leveransen og kvittere ut varen. Hjemleveranse skjer normalt på hverdager og tiden for leveransen tildeles avhengig av hvor i landet du bor. Du som kunde vil bli varslet via telefon eller sms av transportfirmaet i dagene før leveranse for nærmere informasjon om leveringsdag og tid. Du vil da bli tildelt et tidsintervall i enighet med transportfirmaet.
Så fort ordren har blitt behandlet, har vi rett til å belaste deg som kjøper en returkostnad hvis ikke du tar imot ordren, eller hvis du angrer ditt kjøp.
RETUR
Vi håper du vil være fornøyd med dine produkter, men vi vet at noen ganger ønsker man å returnere kjøpet. Dersom du ønsker å returnere ditt kjøp finner du all nødvendig informasjonen nedenfor.
ENDRET MENING?
Det er ikke noe problem. Vi er glade for å tilby full refusjon på de fleste produkter, så lenge det er innen returperioden. Du må returnere varen / varene til oss innen 14 dager etter mottak av varen for å få tilbakebetaling. For mer detaljer om hvordan du gjør dette, vennligst send oss en e-post på kundeservice@www.thevelvet.no
ER DITT KJØP FEIL ELLER SKADET
Vi gjør vårt beste for å sikre at alt kommer perfekt, men hvis det ikke gjør det, er vårt kundeserviceteam her for å hjelpe. Vi krever bildebevis for eventuelle feil eller skadede varer før vi kan ordne en erstatning. Vennligst send oss en e-post til kundeservice@www.thevelvet.no hvis det er et problem med bestillingen din.
RETURKOSTNAD
Vi krever at all original emballasje og tilbehør inkluderes i returen.
Hvis du returnerer et produkt fordi du har forandret mening, vil det føre til fradrag for refusjonen din hvis produktet er skadet eller brukt mer enn det som er rimelig forventet.
Vi refunderer ikke den opprinnelige leveringsavgiften på opptil kr. 1000,- for store gjenstander som sofa. Vennligst kontakt oss for returadressen og sørg for å inkludere kundeopplysninger med pakken, da vi ikke kan behandle returvarer uten disse.
Vi refunderer pengene dine på samme måte som du betalte for produktet når vi har mottatt returen.
Det kan ta opptil 5-10 virkedager for at refusjonen skal vises på kontoen din.